Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z obrad XIII sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
5.
Rozpatrzenie raportu o stanie gminy wraz z podjęciem uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Rozdrażew wotum zaufania.
6.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Rozdrażew za 2024 r. oraz udzielenie Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu:
a)
zapoznanie ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego,
b)
rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy – opinie komisji, dyskusja,
c)
zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym przez Wójta sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,
d)
zapoznanie ze sprawozdaniem finansowym,
e)
rozpatrzenie sprawozdania finansowego – opinie komisji, dyskusja,
f)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2024 r.,
g)
zapoznanie z uchwałą Komisji Rewizyjnej w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Rady Gminy Rozdrażew o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy za 2024 r.,
h)
zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej,
i)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2024 r.
7.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację przedsięwzięcia pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dąbrowa”,
b)
zmian budżetu gminy na 2025 r.,
c)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rozdrażew na lata 2025-2030,
d)
wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym umowy najmu garażu nr 2 z dotychczasowym najemcą na okres 3 lat.
8.
Wolne wnioski, pytania i informacje radnych i innych uczestników sesji.
9.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.