« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Interpelacje i zapytania radnych.

5. Rozpatrzenie raportu o stanie gminy wraz z podjęciem uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Rozdrażew wotum zaufania.

6. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Rozdrażew za 2024 r. oraz udzielenie Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu:

a) zapoznanie ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego,

b) rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy – opinie komisji, dyskusja,

c) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym przez Wójta sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,

d) zapoznanie ze sprawozdaniem finansowym,

e) rozpatrzenie sprawozdania finansowego – opinie komisji, dyskusja,

g) zapoznanie z uchwałą Komisji Rewizyjnej w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Rady Gminy Rozdrażew o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy za 2024 r.,

h) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej,

i) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2024 r.

7. Podjęcie uchwał w sprawach:

a) zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację przedsięwzięcia pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dąbrowa”,

8. Wolne wnioski, pytania i informacje radnych i innych uczestników sesji.

9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

10. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej